Miksi omaishoitajia ei arvosteta maassamme enemmän?
Olen seurannut hyvin läheltä, kuinka raskasta ja vaativaa työtä, on olla omaishoitajana läheiselle.
Omaishoitajan korvaus on lähes olematon. Yksi iso epäkohta on, kun omaishoitajan hoitama lähiomai... Lue lisää >