Helsingin autoilijoiden ääni kuuluviin!
Helsingissä on tehty autoiluvihamielistä politiikkaa!
Jos et halua kaupunkisi pysyvän liikennekaaoksena, on aika toimia! Anna potkut niille valtuutetuille, jotka ajavat keskustamme näivettymistä.
Tulin muistuttamaan: Äänestä viisaasti!
Minä olen Jari Kilpinen, ehdokasnumero 380 Helsingistä. Puolustan kaupungin viihtyisyyttä ja kuntalaisten arjen helpotusta.
Tärkeimmät teemat:
Helsingin rakentaminen sumppuun lopetettava – väljyys ja viheralueet kaupunkikuvassa
Ratikkainvestoinnit jäihin – kallis ja epäkäytännöllinen hanke
Autoilijoiden oikeudet takaisin – liikkumisvapaus kaikille
Polttomoottoreiden ja nastarenkaiden käyttö turvattava – koko kaupungin alueella
Lue lisää:
Kolumni / Helsinki tyhjenee autoista ja kaikesta – He eivät sitä vieläkään tajua
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/helsinki-tyhjenee-autoista-ja-kaikesta-he-eivat-sita-vielakaan-tajua/1ce57fe0-8a36-4355-80d4-1ebec26cf1af
Tukeni tarvitsen – äänestä numero 380 ja levitä sanaa!
#Helsinki #Autoilu #Liikenne #Äänestä380
P.S. Jos olet samaa mieltä, että Helsingin pitää pysyä kaikkien asukkaiden kaupunkina, jaa tämä viesti!
Helsinki näivettyy
Helsinkiä ei pidä sumputtaa lisää !
Helsingissä on tehty autoiluvihamielistä politiikkaa!
Keskusta näivettyy, jos liikkumisesta tehdään vaikeaa, katuja kavennetaan ja pysäköintipaikkoja poistetaan.
Helsinkiin pitää päästä helposti, valtateitä pitkin pitää päästä eikä muuttaa niitä pyöräteiksi!
Jotain järkee!
Hämeentie jo tuhottu!
Esplanadi tuhottiin ja nyt palautetaan autoille takasin.
Mannerheimintietä jo tukitaan
Länsiväylän tukkimista suunnitellaan?
Ketäpä siellä Helsingissä liikkuu kohta?
HS: Hämeentien vetovoima laski miljoonaremontin jälkeen – yrittäjä kertoo kivijalkaliikkeiden ahdingosta
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6141985
Anna äänesi puhua, mikäli haluat muutosta! Helsinki tarvitsee uuden suunnan!
Tekstin aiheet:
Se on täsmälleen näin, kaupunki, jossa autoilusta yritetään päästä eroon, on tuhoisaa, vain huumeveikot jäävät pitämään juhliaan. Paljon on vanhenevaa väkeä, joille auto on kuin toimintakuntoiset jalat, lonkat ja vapaus liikkua, elämä. Vihreille voisi sanoa, muuttakaa metsään maalle, älkää loisiko niiden kustannuksella, jotka ovat maksaneet kaupungin rakentamisen, sairaalat ja koulut.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Näin on, filosofisesti syventäen, auto on vapautta, auto on harrastusta, se vastaa veneilyä ja tie maailmalle on rajoittamaton. Mitä elämä sitten on ilman autoa, ajan kuluttamista, hortoilua, alkoholismia, huumeita, elämää ilman edes jotain tavoitetta, jossa auto on ollut nuorten unelma sitten auton keksimisen jälkeen. Nuorten unelmien karsiminen on ehdottomasti väärä tie, ja johtaa rikollisuuteen, toimettomuuteen, elämän tarkoitus ei voi olla vain olemassa, vaan tekemistä ja harrastuksia tulee olla laidasta laitaan, koska esim. kaikista ei ole esim. urheilijoiksi, eikä välttämättä edes alkoholistiksikaan. Vihreät ja demarit ovat harrastuksien rajoittajia, jakavat kahleita, pitävät ihmisiä kuin kaleeriorjina, joiden tulisi kohdistaa intonsa puolueen tavoitteisiin, joka haisee kolhoosille ja kommunismille, Leninin tavoitteiden mukaan.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Juuri oli uutinen että Itäkeskukseen on suunnitteella 2300 uutta asuntoa !
Kannattaako Suomen pahimpaan Slummiin asuntoja köyhän valtion rahoilla tehdä ?
Eihän kukaan yksityinen ainakaan sellaiseen investoi !
Kelle nämä asunnot tehdään Ukrainalaisille sosiaalipummeille vai onko välimeren takaa tulossa lisää elättejä?
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Autoilua yritetään propagandan avulla rajoittaa pukemalla se muka hyvien asioiden tavoitteeksi. Yksi on tavoite hillitä ilmastonmuutosta, sitten toisena vähentää kaupunkien saasteita. Kolmantena sitten yrittää saada ihmisiä liikkumaan enemmän lihasvoimin vedoten siihen että autoilu olisi muka syyllinen ihmisten liian vähäiseen liikkumiseen, heikentyneiseen fyysiseen kuntoon, vähentyneeseen liikkumiseen luonnossa(esim. metsässä) koska tutkimuksien mukaan suomalaiset liikkuvat liian vähän. Neljäntenä sitten yritykset vähentää liikenneruuhkia, viidentenä sitten yrittää tiivistää kaupunkirakennetta niin että enemmän ihmisiä mahtuisi samalla alueelle. Kuudentena autoilua pidetään syyllisenä siihen, että autojen takia kaupungit ja uimarannat ovat erotettu toisistaan.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Nämä autoilun rajoittamista kannattavat ihmiset eivät tunnista sitä tosiasiaa, että yksi todellinen syy ”ihmisten vähäiseen liikuntaan” on työelämä ja etäisyydet ihmisten asunnoista. Harva ihminen haluaa 8 tunnin työpäivän jälkeen kuluttaa päivittäin vielä 40min-2 tuntia kävelyyn, pyöräilyyn. Sitten jos työ sisältää liikkumista, seisomista niin aika moni haluaa töiden jälkeen vain rentoutua eikä lisää liikuntaa. Sitten toisena syynä ”ihmisten liian vähäiseen liikkumiseen” on liikuntapalveluiden nousseet hinnat koska näissä liikuntapalveluissa on enemmän todellista mukavuutta kuin vain kävelyssä, pyöräilyssä. Sitten kolmantena syynä on joillakin paikkakunnilla alentunut katuturvallisuus ja lisääntynyt rikollisuus.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Hämeentie tulee ottaa myös henkilöautokäyttöön takaisin välittömästi, bussikaistat pois käytöstä, ja koko liikenteen käyttöön. Yksisuuntaisten katujen kaksisuuntaistaminen takaisin, jos kadun leveys riittää myös pysäköintiin. Kiusanteko tulee lopettaa. Parkkitaloja kannattaa rakentaa, jossa päivän ansiot eivät kulu vain autojen säilytykseen, ajatuksella että voi jatkaa vaikka sitten ratikalla ydinkeskustaan, minne kukin haluaa mennä. Helsingin kaduilla ajoradan reunoissa tilaa on vapaana kilometreittäin, pysäköinti on kielletty vain periaatteessa. Ongelma on siinä, että ruuhka-aikoina autoja on vain liian paljon tilaan nähden, eikä kadut vedä, sekin on tietysti vihreiden valotekniikkaa. Helsingin asukkaille pysäköinti Helsingin alueella tulisi olla maksutonta, tuo kun muistuttaa jo omaisuusveroa.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Ulkopaikkakuntalaiset ovat myös kärsijöitä: Helsingissä käynnit vähenee, kun ei tiedä enää mitkä tiet vetää ja mistä löytää parkkipaikan.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Ei Suomessa autoja tarvi !
Meillähän on ratikat ja metrot ym.
Nekin säästyneet rahat pitää lähettää Ukrainaan !
Ukrainalaiset tarvii uusia S Mersuja ja Bentleytä ja Ferrareita
me voimme käydä niiitä ihailemassa Välimeren rannallla Espanjassa.
Siellä ei ole Metroja ja ratikoita !
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Ja näin saimme tervejalkaisen seuraamme, ikäkin tuntuu olevan kuin nuorella varsalla:)
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Onko kukaan huomannut, dieseliä saa jo alle 1,60. Marinin hallituksen aikana kesällä diesel maksoi 2,5 ja hallitus olisi halunnut korottaa hintaa vielä tästäkin sekoittamalla lisää epäpuhtauksia polttoaineeseen. Ostin kerran erehdyksessä my diesel polttoainetta, maksoi 50 senttiä litralta enemmän. Oliko Hangon rantojen jäterasvakimpaleet tarkoitetut jakeluvelvoitteeseen.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Marinin hallitus oli kansan oma vika, mitäs äänesti vastoin järkeä demareita. Polttoaineiden hinta nousee vuoren varmasti pilviin taas, jos äänestää demareita, koska se nostaa taas natsivihreät takaisin valtaan, ja uunit lämpenevät taas. Viherkommunismia ei kestä kenenkään perse.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Demarit vastaa täysin Saksan työväenpuoluetta, joka muuttui kansallissosialistiseksi massamurhaajapuolueeksi ennen toista maailmansotaa. Hitler oli tuon demaripuolueen jäsen numerolla 555.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Saksan talouden tila ennen sotia ja sopivan laaja kasvualusta loi Hitlerille oivan tilaisuuden toteuttaa sairasta unelmaansa. Demarit ovat kuin kananpaskaa ruusuille ja mielipuolille toteuttaa sairaita suunnitelmiansa. Suomen talous alkaa olla sen verran huonossa kunnossa, että kait me saadaan tännekin joku natsiasusteinen puoluejohtaja vetämään hallitusta, jos ei väestö pidä varaansa.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Tätä ei vielä haluta ymmärtää, mutta Marinin hallitus oli henkisesti natsipuolueen tasolla, mikä ilmeni haluna rajoittaa ihmisten oikeuksia sekä vapauksia Koronan varjolla peloteltuaan sitä ennen ihmiset massapaniikkiin YLEn ja HSn avulla. Kuntavaalitkin siirrettiin, kun demareita uhkasi vaalitappio. Ihmisiä kehoitettiin pysymään sisätiloissa, vaikka jokainen tiesi, että korona tarttuu paremmin sisätiloissa. Natsipuolue kielsi kevätauringonkin kansalta.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Näin, ja juuri UV-säteily oli kyseisen viruksen suurin uhka. Myöskään lentoliikennettä ei rajoitettu, vaikka sieltä ne pääosin virukset tuli maahan.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Mikäli virus kehittyi tai sitä kantoi lepakot, ne oli kehittynyt juurikin UV-säteilyltä suojassa, koska lepakot ovat yöeläimiä.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Tässä mielenkiintoinen juttu:
https://www.verkkouutiset.fi/a/nain-suomalaiset-sijoittavat-mediat-arvokartalle-yle-selvasti-vasemmalla/#352ac01b
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Laitos lienee periaatteessa keskisellä alueella, mutta puolueettomia toimittajia lienee vaikea löytää, kaikilta löytyy se oma näkemys. Laitoksen linja sen sijaan taitaa olla vähemmistöjen asioiden ajaminen, ja enemmistö jää varjoon. Jos on kuvattava hetero, on kuvattava tasapainon vuoksi myös vaikka homo, ja sama koskee myös ihon väriä ym., eli jos kuvataan miestä niin pitää kuvata myös naista. Miesjohtajien ylivallan vuoksi nykyisin pyritään kuvaamaan pääasiassa naisjohtajia, toisin sanoen itse asiat jäävät toisarvoisiksi, on vain tasapainoiltava sukupuolien välillä, oli asia mikä hyvänsä. Tuolle sopii nimeksi hyvin se kuuluisa wokettaminen.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Ylen toimitus ja propaganda ohjelmat ovat kirjaimellisesti täyttä paskaa. Tämän aamuinen jälkipörssi, vai mikä se oli, oli silkkaa Tumpin pilkkaamista. Yle kannattaa purkaa ja laittaa koko jäteläjä raketilla kohden aurinkoa.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Juuri näin Yle on maamme turvallisuusriski numero yksi.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Neste My diesel, ABC Nero Diesel, ST1 HVO100, Teboil Green+ ovat erittäin hyödyllisiä polttoaineita ihmisten terveydelle haitallisten liikenteen päästöjen, kaupunkien keskustojen ilmansaasteiden vähentämisessä. Näillä uusiutuvilla polttoaineilla 1980 vuosimallien diesel moottoreiden pakokaasupäästöt puhdistuvat lähes yhtä vähäpäästöisiksi kuin vuosimallin 2013 diesel moottoreiden pakokaasupäästöt.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Ol’ se aikaa kun pääsi hellsingis rata-autoilua seuraa. Nyt Vartiaisen ja Sinnemäen aikana muisto vain.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti