Perussuomalaiset

Jari Kilpinen

Helsingin autoi­li­joiden ääni kuuluviin!

Helsingissä on tehty autoiluvihamielistä politiikkaa!
Jos et halua kaupunkisi pysyvän liikennekaaoksena, on aika toimia! Anna potkut niille valtuutetuille, jotka ajavat keskustamme näivettymistä.
Tulin muistuttamaan: Äänestä viisaasti!
Minä olen Jari Kilpinen, ehdokasnumero 380 Helsingistä. Puolustan kaupungin viihtyisyyttä ja kuntalaisten arjen helpotusta.
Tärkeimmät teemat:

✔ Helsingin rakentaminen sumppuun lopetettava – väljyys ja viheralueet kaupunkikuvassa

✔ Ratikkainvestoinnit jäihin – kallis ja epäkäytännöllinen hanke

✔ Autoilijoiden oikeudet takaisin – liikkumisvapaus kaikille

✔ Polttomoottoreiden ja nastarenkaiden käyttö turvattava – koko kaupungin alueella
Lue lisää:

Kolumni / Helsinki tyhjenee autoista ja kaikesta – He eivät sitä vieläkään tajua

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/helsinki-tyhjenee-autoista-ja-kaikesta-he-eivat-sita-vielakaan-tajua/1ce57fe0-8a36-4355-80d4-1ebec26cf1af
Tukeni tarvitsen – äänestä numero 380 ja levitä sanaa!
#Helsinki #Autoilu #Liikenne #Äänestä380
P.S. Jos olet samaa mieltä, että Helsingin pitää pysyä kaikkien asukkaiden kaupunkina, jaa tämä viesti! 🚗

Helsinki näivettyy

Helsinkiä ei pidä sumputtaa lisää !
Helsingissä on tehty autoiluvihamielistä politiikkaa!

Keskusta näivettyy, jos liikkumisesta tehdään vaikeaa, katuja kavennetaan ja pysäköintipaikkoja poistetaan.
Helsinkiin pitää päästä helposti, valtateitä pitkin pitää päästä eikä muuttaa niitä pyöräteiksi!

Jotain järkee!

Hämeentie jo tuhottu!

Esplanadi tuhottiin ja nyt palautetaan autoille takasin.

Mannerheimintietä jo tukitaan
Länsiväylän tukkimista suunnitellaan?
Ketäpä siellä Helsingissä liikkuu kohta?
HS: Hämeentien vetovoima laski miljoonaremontin jälkeen – yrittäjä kertoo kivijalkaliikkeiden ahdingosta
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6141985

Anna äänesi puhua, mikäli haluat muutosta! Helsinki tarvitsee uuden suunnan!

Osallistu keskusteluun!


22 kommenttia
Nimetön
#1

Se on täsmälleen näin, kaupunki, jossa autoilusta yritetään päästä eroon, on tuhoisaa, vain huumeveikot jäävät pitämään juhliaan. Paljon on vanhenevaa väkeä, joille auto on kuin toimintakuntoiset jalat, lonkat ja vapaus liikkua, elämä. Vihreille voisi sanoa, muuttakaa metsään maalle, älkää loisiko niiden kustannuksella, jotka ovat maksaneet kaupungin rakentamisen, sairaalat ja koulut.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#5

Näin on, filosofisesti syventäen, auto on vapautta, auto on harrastusta, se vastaa veneilyä ja tie maailmalle on rajoittamaton. Mitä elämä sitten on ilman autoa, ajan kuluttamista, hortoilua, alkoholismia, huumeita, elämää ilman edes jotain tavoitetta, jossa auto on ollut nuorten unelma sitten auton keksimisen jälkeen. Nuorten unelmien karsiminen on ehdottomasti väärä tie, ja johtaa rikollisuuteen, toimettomuuteen, elämän tarkoitus ei voi olla vain olemassa, vaan tekemistä ja harrastuksia tulee olla laidasta laitaan, koska esim. kaikista ei ole esim. urheilijoiksi, eikä välttämättä edes alkoholistiksikaan. Vihreät ja demarit ovat harrastuksien rajoittajia, jakavat kahleita, pitävät ihmisiä kuin kaleeriorjina, joiden tulisi kohdistaa intonsa puolueen tavoitteisiin, joka haisee kolhoosille ja kommunismille, Leninin tavoitteiden mukaan.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#10

Juuri oli uutinen että Itäkeskukseen on suunnitteella 2300 uutta asuntoa !
Kannattaako Suomen pahimpaan Slummiin asuntoja köyhän valtion rahoilla tehdä ?
Eihän kukaan yksityinen ainakaan sellaiseen investoi !

Kelle nämä asunnot tehdään Ukrainalaisille sosiaalipummeille vai onko välimeren takaa tulossa lisää elättejä?

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#13

Autoilua yritetään propagandan avulla rajoittaa pukemalla se muka hyvien asioiden tavoitteeksi. Yksi on tavoite hillitä ilmastonmuutosta, sitten toisena vähentää kaupunkien saasteita. Kolmantena sitten yrittää saada ihmisiä liikkumaan enemmän lihasvoimin vedoten siihen että autoilu olisi muka syyllinen ihmisten liian vähäiseen liikkumiseen, heikentyneiseen fyysiseen kuntoon, vähentyneeseen liikkumiseen luonnossa(esim. metsässä) koska tutkimuksien mukaan suomalaiset liikkuvat liian vähän. Neljäntenä sitten yritykset vähentää liikenneruuhkia, viidentenä sitten yrittää tiivistää kaupunkirakennetta niin että enemmän ihmisiä mahtuisi samalla alueelle. Kuudentena autoilua pidetään syyllisenä siihen, että autojen takia kaupungit ja uimarannat ovat erotettu toisistaan.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#16

Nämä autoilun rajoittamista kannattavat ihmiset eivät tunnista sitä tosiasiaa, että yksi todellinen syy ”ihmisten vähäiseen liikuntaan” on työelämä ja etäisyydet ihmisten asunnoista. Harva ihminen haluaa 8 tunnin työpäivän jälkeen kuluttaa päivittäin vielä 40min-2 tuntia kävelyyn, pyöräilyyn. Sitten jos työ sisältää liikkumista, seisomista niin aika moni haluaa töiden jälkeen vain rentoutua eikä lisää liikuntaa. Sitten toisena syynä ”ihmisten liian vähäiseen liikkumiseen” on liikuntapalveluiden nousseet hinnat koska näissä liikuntapalveluissa on enemmän todellista mukavuutta kuin vain kävelyssä, pyöräilyssä. Sitten kolmantena syynä on joillakin paikkakunnilla alentunut katuturvallisuus ja lisääntynyt rikollisuus.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#7

Hämeentie tulee ottaa myös henkilöautokäyttöön takaisin välittömästi, bussikaistat pois käytöstä, ja koko liikenteen käyttöön. Yksisuuntaisten katujen kaksisuuntaistaminen takaisin, jos kadun leveys riittää myös pysäköintiin. Kiusanteko tulee lopettaa. Parkkitaloja kannattaa rakentaa, jossa päivän ansiot eivät kulu vain autojen säilytykseen, ajatuksella että voi jatkaa vaikka sitten ratikalla ydinkeskustaan, minne kukin haluaa mennä. Helsingin kaduilla ajoradan reunoissa tilaa on vapaana kilometreittäin, pysäköinti on kielletty vain periaatteessa. Ongelma on siinä, että ruuhka-aikoina autoja on vain liian paljon tilaan nähden, eikä kadut vedä, sekin on tietysti vihreiden valotekniikkaa. Helsingin asukkaille pysäköinti Helsingin alueella tulisi olla maksutonta, tuo kun muistuttaa jo omaisuusveroa.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#2

Ulkopaikkakuntalaiset ovat myös kärsijöitä: Helsingissä käynnit vähenee, kun ei tiedä enää mitkä tiet vetää ja mistä löytää parkkipaikan.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#6

Ei Suomessa autoja tarvi !
Meillähän on ratikat ja metrot ym.

Nekin säästyneet rahat pitää lähettää Ukrainaan !

Ukrainalaiset tarvii uusia S Mersuja ja Bentleytä ja Ferrareita
me voimme käydä niiitä ihailemassa Välimeren rannallla Espanjassa.
Siellä ei ole Metroja ja ratikoita !

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#11

Ja näin saimme tervejalkaisen seuraamme, ikäkin tuntuu olevan kuin nuorella varsalla:)

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#3

Onko kukaan huomannut, dieseliä saa jo alle 1,60. Marinin hallituksen aikana kesällä diesel maksoi 2,5 ja hallitus olisi halunnut korottaa hintaa vielä tästäkin sekoittamalla lisää epäpuhtauksia polttoaineeseen. Ostin kerran erehdyksessä my diesel polttoainetta, maksoi 50 senttiä litralta enemmän. Oliko Hangon rantojen jäterasvakimpaleet tarkoitetut jakeluvelvoitteeseen.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#8

Marinin hallitus oli kansan oma vika, mitäs äänesti vastoin järkeä demareita. Polttoaineiden hinta nousee vuoren varmasti pilviin taas, jos äänestää demareita, koska se nostaa taas natsivihreät takaisin valtaan, ja uunit lämpenevät taas. Viherkommunismia ei kestä kenenkään perse.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#12

Demarit vastaa täysin Saksan työväenpuoluetta, joka muuttui kansallissosialistiseksi massamurhaajapuolueeksi ennen toista maailmansotaa. Hitler oli tuon demaripuolueen jäsen numerolla 555.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#14

Saksan talouden tila ennen sotia ja sopivan laaja kasvualusta loi Hitlerille oivan tilaisuuden toteuttaa sairasta unelmaansa. Demarit ovat kuin kananpaskaa ruusuille ja mielipuolille toteuttaa sairaita suunnitelmiansa. Suomen talous alkaa olla sen verran huonossa kunnossa, että kait me saadaan tännekin joku natsiasusteinen puoluejohtaja vetämään hallitusta, jos ei väestö pidä varaansa.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#15

Tätä ei vielä haluta ymmärtää, mutta Marinin hallitus oli henkisesti natsipuolueen tasolla, mikä ilmeni haluna rajoittaa ihmisten oikeuksia sekä vapauksia Koronan varjolla peloteltuaan sitä ennen ihmiset massapaniikkiin YLEn ja HSn avulla. Kuntavaalitkin siirrettiin, kun demareita uhkasi vaalitappio. Ihmisiä kehoitettiin pysymään sisätiloissa, vaikka jokainen tiesi, että korona tarttuu paremmin sisätiloissa. Natsipuolue kielsi kevätauringonkin kansalta.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#17

Näin, ja juuri UV-säteily oli kyseisen viruksen suurin uhka. Myöskään lentoliikennettä ei rajoitettu, vaikka sieltä ne pääosin virukset tuli maahan.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#19

Mikäli virus kehittyi tai sitä kantoi lepakot, ne oli kehittynyt juurikin UV-säteilyltä suojassa, koska lepakot ovat yöeläimiä.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#18

Tässä mielenkiintoinen juttu:

https://www.verkkouutiset.fi/a/nain-suomalaiset-sijoittavat-mediat-arvokartalle-yle-selvasti-vasemmalla/#352ac01b

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#20

Laitos lienee periaatteessa keskisellä alueella, mutta puolueettomia toimittajia lienee vaikea löytää, kaikilta löytyy se oma näkemys. Laitoksen linja sen sijaan taitaa olla vähemmistöjen asioiden ajaminen, ja enemmistö jää varjoon. Jos on kuvattava hetero, on kuvattava tasapainon vuoksi myös vaikka homo, ja sama koskee myös ihon väriä ym., eli jos kuvataan miestä niin pitää kuvata myös naista. Miesjohtajien ylivallan vuoksi nykyisin pyritään kuvaamaan pääasiassa naisjohtajia, toisin sanoen itse asiat jäävät toisarvoisiksi, on vain tasapainoiltava sukupuolien välillä, oli asia mikä hyvänsä. Tuolle sopii nimeksi hyvin se kuuluisa wokettaminen.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#21

Ylen toimitus ja propaganda ohjelmat ovat kirjaimellisesti täyttä paskaa. Tämän aamuinen jälkipörssi, vai mikä se oli, oli silkkaa Tumpin pilkkaamista. Yle kannattaa purkaa ja laittaa koko jäteläjä raketilla kohden aurinkoa.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#22

Juuri näin Yle on maamme turvallisuusriski numero yksi.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#9

Neste My diesel, ABC Nero Diesel, ST1 HVO100, Teboil Green+ ovat erittäin hyödyllisiä polttoaineita ihmisten terveydelle haitallisten liikenteen päästöjen, kaupunkien keskustojen ilmansaasteiden vähentämisessä. Näillä uusiutuvilla polttoaineilla 1980 vuosimallien diesel moottoreiden pakokaasupäästöt puhdistuvat lähes yhtä vähäpäästöisiksi kuin vuosimallin 2013 diesel moottoreiden pakokaasupäästöt.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Nimetön
#4

Ol’ se aikaa kun pääsi hellsingis rata-autoilua seuraa. Nyt Vartiaisen ja Sinnemäen aikana muisto vain.

Lue koko kommentti Tämä kommentti on ilmoitettu asiattomaksi Näytä kommentti

Sulje

Ilmoita asiaton kommentti

Ota kantaa

Heräsikö ajatuksia? Ota kantaa. Muista kuitenkin, että lyhyet ja napakat kommentit menevät paremmin perille kuin polveileva tajunnanvirta. Pitäydy asiassa ja salli muille keskustelijoille mielipiteenvapaus. Tutustuthan pelisääntöihin.

Haluatko mielipiteellesi kasvot? Rekisteröityminen mahdollistaa keskustelun oikealla nimellä ja oikeilla kasvoilla. Rekisteröityneenä käyttäjänä saat myös automaattisen ilmoituksen aina, kun kirjoittamaasi kommenttiin vastataan. Rekisteröidy tai kirjaudu sisään.

Kommenttisi

1000 / 1000

Insert image