Yltiöpäinen vihreys tappaa elämisen ja olemisen edellytykset
Vaatimus EU-tason ylittävästä biokomponenttien osuudesta polttoaineissa voi johtaa rajuihin kuluttajahintojen korotuksiin.
Odotettavissa jopa 68 sentin hinnankororus bensan ja dieselin hintaan. Syynä Suomen biopolttoainevaatimus…
Tämä yltiöpäinen vihreys tappaa elämisen ja olemisen edellytykset meiltä pohjoisen ihmisiltä… Tätäkö me haluamme ? 😥
Siksi valintani on Perussuomalaiset, joka aidosti on pienen ihmisen asialla. Suosittelen 🙂 🇫🇮
Tekstin aiheet:
Olet väärässä jos väität, että tuo 68 sentin hinnan korotus polttoaineisiin johtuisi pelkästään biopolttoaineiden jakeluvelvoitteesta. Kyllä se suurempi syy löytyy Euroopan Unionista joka on kieltänyt useiden hyvien, sekä edullisempien raaka-aineiden käytön biopolttoaineiden valmistuksessa.
Uutisissa oli mainittu tärkeä yksityiskohta, mihin persujen pitäisi ehdottomasti vaatia muutosta EU direktiiveihin:
”EU on edelleen tiukentanut sallittujen raaka-aineiden listaa.
Enää ei saa käyttää kasvipohjaisia rasvoja, eläinperäisiä rasvoja eikä edes paistinrasvoja biokomponenttien valmistukseen.”
Mutta eipä taida tapahtua muutosta koska perussuomalaisille ainoa tärkeä asia on maahanmuutto.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Hei. Kiitos nimetönkin. Ollaan me, oikeassa tai väärässä, niin, Rukoillaan Sinun kanssasi: Isän tahdon tapahtumista, vaikka: aikamme: On; Monilta osin: Sysimusta. Kiitos. Siunaten, Lasse.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Hei. Kiitos Mattikin.Viherhöpinöitsijöillähän onkin sydämissään Jeesusta vastustava: PERKELEEN Henkivalta. Ei ole ihme jos kansakin väsyy, kun: Hulluus hallintapäässä lisääntyy. Jumala, Isämme: antaa mm. Sateen, langeta, niin hyville, kuin pahoille. Häneltä aina saamme: Vastinetta rahoille. Isän ❤️ ,jos, mulla olisi, Oi?, Kuka sitä nyt, vastustaa voisi? No, tietysti 😈 paholainen. Onneksi, on Jeesus. Kiitos. Siunaten, Lasse.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Biokomponenttien yltiöpäinen lisääminen polttoaineisiin rikkoo nykyautot, ja tuskin autoja enää kannattaa edes vaihtaa uusiin. On parempi, kun ajaa vanhat autot loppuun, ja odottaa, kunnes hallitus vaihtuu, ja järki laskeutuu maan päälle käytettäväksi. Autojen venttiilit ja niiden toiminta edellyttää nykyisen kaltaisia fossiilisia polttoaineita, joiden voiteluominaisuuksien muuttaminen on järjetöntä ilman laajempia muutoksia auton tekniikassa. Jo nyt moottoreita on korjattava, kun pakokaasuja kierrätetään tekniikassa, moottorien imusarjat tukkeutuvat ja aiheuttavat jopa tuhansien eurojen korjausremontteja varsin lyhyessä ajassa. Tuokin on turhaa, koska nykyisissä bensamoottoreissa on tehokkaat katalysaattorit, joka puhdistaa ilman erittäin tehokkaasti, vaikka suhteessa heikon käyttösuhteen bussiliikenteeseen verrattuna.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Juuri noin.
Ja jo nyt ovat autojen moottoriöljyn vaihtovälit aivan liian pitkät. Likainen öljy tuhoaa moottorin turbon.
Öljy on vaihdettava suodattimineen mieluusti kerran vuodessa vaikka ajaisi alle 10 tht per vuosi. Moottori pysyy iskussa pitkään
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Esimerkkin ”Uudesta” ”vihreästä” taloudesta tämäkin ja tukea tulee takuulla.
https://twitter.com/mattimolari/status/1365358630170726402
– Hei! Haemme apurahaa huippugeeniteknologiaprojektillemme. Meillä olisi tässä tällainen kotimainen koronarokot..
– Onks teillä kaarnavenettä?
– Ei, kun olisi koronarok…
– Joo, ei meitä kiinnosta, jos ei ole kaarnavenettä.
– Okei sitten.
– Okei.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti
Juurikin noin. Ilmastotoimet ovat tärkeitä. Tällaisilla kustannuksilta täytyy kuitenkin säästyä. Idea joutaa tällöin roskakoriin jos menestyvät yritykset joutuvat lopettamaan ja Suomelle tärkeä teollisuudenala kärsii
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti