Meillä on eri suunta!
1. Emme halua haittamaahanmuuttoa!
Kun liikaa otetaan, niin epätoivottuja henkilöitä tulee paljon.
Joka puolila Suomea turvallisuus on huonontunut.
On väkivallantekoja , raiskauksia, ahdisteluita jopa terrori-isku!
Kansanjuhlia koristeltu kuorma-autoin, poliisit saaneet rynnäkkökiväärit ja panssari autot, mutta kansalle hoetaan: Ei anneta pelolle valtaa!”
Se on muutoksen aika. Sanotaan ei haittamaahanmuutolle ja palautetaan turvallisuus.
Oulu puhkaisi vaikenemisen muurin, mutta ongelmia joka puolella.
Perussuomalaiset on aito vaihtoehto: tälle nykyiselle politiikalle.
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat meidän tärkeimmät arvot.
Holtiton maahanmuutto kuriin!
Oulu ei poikkea seksuaalirikosten osalta muista kaupungeista – Katso taulukosta oman kuntasi tilanne
https://yle.fi/uutiset/3-10602845
2. Emme vie mummojen ja lapsien suusta lihaa ja maitoa!
Ilmastonmuutos asiassa pitää olla järki päässä. Suomi ei yksin palloa pelasta.
Suomi on harvoja maita jotka vähentäneet päästöjään. Suomen CO2 päästöt noin 1 promillen luokkaa.
Vaikka Suomi laittaisi itsensä kiinni ja niin sillä ei olisi merkitystä koko maailman mittakaavassa.
Useimmat maat lisäävät päästöjään, kun Suomi on vähentänyt.
Suomi on tehnyt jo osuutensa ja ylikin ja on ollut esimerkkinä, mutta emme voi säästää itseämme hengiltä.
Lähiruoka on ilmastoteko
Meidän pitää tukea suomalaisia maanviljelijöitä ja liha- ja meijeriteollisuutta! Monet ihmiset saavat elantonsa maanviljelykseen liittyen.
Meille on tärkeää myös omavaraisuus, koskaan ei tiedä mitä maailmassa tapahtuu.
Me emme vie lihaa ja maitotuotteita mummojen ja lapsien suusta. Jokaisen pitää voida nauttia lihasta ja maidosta niin halutessaan myös köyhien.
Me emme korota elintarvikkeiden veroja, sillä päästöihin sillä ei ole merkitystä ja meidän on syötävä.
On ilmasto teko syödä lähiruokaa kuin tuoda kaukaa saastuttaen Suomeen.
Jopa Helsingissa pormestari kokoomuksen Vapaavuori on vienyt lasten suusta lihan!
Jan Vapaavuori: ”En rakasta pakkoja, mutta joskus niille on paikkansa”
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/745646-helsingin-koululounaista-jo-60-prosenttia-on-kasvisruokaa-kalaa-yksi-ateria
Käytetään kivihiilivoimalat käyttöiän päähän.
Ei ole mitään järkeä lopettaa laitosten käyttöä kesken käyttöiän. Se lisää kustannuksia.
http://jariekilpinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/265932-perussuomalaiset-haluavat-kayttaa-kivihiilivoimalat-kayttoikansa-paahan
Autoilu
Autoilua verotetaan jo riittävästi. Ei päästöveroja polttonesteisiin.
Jokaisen pitää voida liikkua omilla autoilla Suomessa niin halutessaan ja emme voi lisätä heidän kustannuksia.
Kasvukeskusten ympärillä on voitava asua ja julkinen liikenne on harvaa, joten omaa autoa tarvitaan.
2000 autolla ajava ei hyödy jos autoveroa lasketaan ja nostetaan poltonesteiden veroa.
Me emme nosta polttonesteiden veroja!
Me olemme aito vaihtoehto tässäkin asiassa!
Hesarin jutun innoittamana:
Sdp:n vaaliohjelma on ihailtavan radikaali, ja puolueessa pelätään, että äänestäjät tajuavat sen
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000006044749.html
Löytyy myös puheenvuorosta:
http://jariekilpinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/272419-meilla-on-eri-suunta
Tekstin aiheet:
Mutta vaikka biopolttoaineiden verotusta ei nostettaisikaan.
Biopolttoaineiden määrää liikenteessä pitää silti ehdottomasti lisätä jotta saataisiin oikeasti vähennettyä polttomoottorillisten autojen pakokaasujen haitallisuutta ihmisten keuhkoille. Biopolttoaineet ainakin toistaiseksi palavat puhtaammin kuin fossiiliset polttoaineet.
Poikkeuksena vain alkylaattibensiini(yleisemmin pienkonebensiini) joka on lähes ainoa oikeasti puhtaasti palava fossiilinen polttoaine. Mutta tämä on järjettömän kallista polttoainetta. Tämä polttoaine on jo alusta asti suunniteltu ja jalostettu ympäristöhaitoiltaan mahdollisimman vähäiseksi, myös työympäristössä ihmisten keuhkoja säästävämmäksi polttoaineeksi. Paljon pidemmälle ja tarkemmin jalostettua kuin tavallinen fossiilinen bensiini. Myös valmistus raaka-aineiden valintaan on kiinnitetty enemmän huomiota kuin tavallisessa bensiinissä. Varastointiaikakin on moninkertaisesti pidempi kuin nykyisillä liikenteen polttoaineilla.
Sulje
Ilmoita asiaton kommentti